طرز تهیه کیک ولز (بیسکویت ولش) با طعم و مزه عالی

منبع: آرگا

112

1401/8/16

18:09


در این مقاله می توانید، طرز تهیه کیک ولز خانگی که طعم و مزه ای عالی دارد را مطالعه کنید. این کیک یک نوع بیسکوییت تابه ای است که به سادگی تهیه می شود و ترکیب کشمشی دارد.

ولز یکی از انواع کیک های خوشمزه خانگی است که شما می توانید در این بخش طرز تهیه آن را مطالعه کنید. این بیسکویت طعم فوق العاده ای دارد. برای آماده کردن این نوع بیسکویت باید از میوه های از خشک نیز استفاده کنید. بافت این کیک فوق العاده بوده و طعم و مزه ای عالی دارد.

نحوه پخت کیک ولز

این کیک یک نوع نان بیسکویتی بوده که دستور پختی متفاوت و متنوع دارد. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه انواعی از بیسکوییت ها آشنا شوید. شما در این مطلب علاوه بر تهیه کیک ولز می توانید از لینک آموزش شیک بیسکویت و بیسکویت دارچینی بازدید کنید و با دستور پخت این خوراکی های خوشمزه آشنا شوید.

مواد لازم

  • آرد: ۱ پیمانه
  • کره: ۱۰۰ گرم
  • شکر دانه ریز: ۱/۴ پیمانه
  • بکینگ پودر: ۱/۲ قاشق چای خوری
  • تخم مرغ: ۱ عدد
  • وانیل یا جوز هندی: ۱/۸ قاشق چای خوری
  • شیر: ۲ قاشق سوپ خوری
  • کشمش بی دانه: ۱/۳ پیمانه

طرز تهیه کیک ولز

طرز تهیه کیک ولز خوش طعم

برای آماده کردن این بیسکوییت فوق العاده باید ابتدا آرد، بکینگ پودر، شکر، وانیل، جوز هندی و مقداری کره را به یکدیگر ترکیب کنید. این مواد را درون غذاساز ریخته و با یکدیگر میکس نمایید. در صورتی که غذاساز ندارید، می توانید از یک چنگال نیز استفاده کنید. مواد را باید به طوری ترکیب کرده تا حالت خرده نان داشته باشد.

در این مرحله باید کشمش ها را نیز به ترکیب مواد اضافه نمایید. شیر و تخم مرغ را نیز به مواد اضافه کرده و با دست آن ها را ترکیب کنید.

تخم مرغ و شیر را باید کم کم به موادتان اضافه نمایید. حالا باید مواد را جمع کنید تا ترکیبی خمیری شکل داشته باشد. در صورتی که حس کردید خمیر شما کمی خشک است، نباید آن را زیادی ورز دهید تا کره آب شود و خمیر شما شل شود.

در حدی که مواد به یکدیگر بچسبند کافی است. حالا در این مرحله از طرز تهیه کیک ولز باید روی یک سطح مقداری آرد بپاشید و خمیر را با یک وردنه صاف کنید. خمیر باید قطر نیم سانتی متری داشته باشد. با استفاده از یک قالب مواد را برش زده درون تابه ای با مقداری روغن سرخ کنید.

بعد از اینکه دو طرف شیرینی به خوبی طلایی شد، می توانید آن را در ظرف مناسب سرو نمایید. برای تزئین این شیرینی فوق العاده می توانید از مقداری پودر قند نیز استفاده کنید.

دستور پخت کیک ولز

این شیرینی ها طعم و مزه ای فوق العاده دارند. شما می توانید این کیک بیسکویتی را در کنار چای و انواع نوشیدنی های گرم نوش جان نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو