معرفی انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/6/24

15:23


معرفی انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳ یک اثر علمی تخیلی اکشن ماجراجویی است. برای اشنایی بیشتر با کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳ بر اساس سری انیمیشنی بزرگسالان The Venture Bros از شبکه Adult Swim ساخته شد که به عنوان پایان این سریال عرضه شده است. این فیلم توسط جکسون پابلیک (Jackson Publick) و داک همر (Doc Hammer) کارگردانی و نویسندگی شد و آن‌ها به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم نیز حضور داشتند. داستان فیلم حول محور تعقیب ملی برای هنک ونچر است که منجر به ظهور تاریکی از گذشته می‌شود و خانواده ونچر، اتحادیه و دیوانه‌ها را درگیر می‌کند. مدت زمان کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳ یک ساعت و 24 دقیقه می‌باشد.

ژانر انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳ علمی تخیلی؛ اکسن و ماجراجویی است. اولین برنامه‌ی این فیلم برای فصل هشتم سریال طراحی شده بود اما به عنوان یک فیلم سینمایی از شبکه Adult Swim منتشر شد. زمان پخش کارتون رادران ونچر ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ برابر با ۳۰ تیر ۱۴۰۲ به صورت دیجیتالی و در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ برابر با ۴ مرداد ۱۴۰۲ به صورت دیسک بلوری بود. با ما همراه باشید تا در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن برادران ونچر 2023 بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳

نقد انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023

خلاصه کارتون رادران ونچر 2023 به این صورت است که سه روز پس از ناپدید شدن هنک، سازمان O.S.I. با یک خلافکار سطح پایین اتحادیه در حمله به یکی از آزمایشگاه‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند که از تکنولوژی قدرتمند سازمان جدید ARCH بهره می‌برد. دکتر خانم دی مونارک و رد دث برای تحقیق در این مورد مامور می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 را مشاهده نمایید.

بازیگران انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳

بازیگران انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳

پس از پایان فصل هفتم در ماه اکتبر ۲۰۱۸، سریال “The Venture Bros” برای فصل هشتم تمدید شد. اما در ماه سپتامبر ۲۰۲۰، یکی از عوامل این سریال، کن پلوم، از طریق توییتر اعلام کرد که فصل هشتم “The Venture Bros” لغو شده است. دو روز بعد، جکسون پابلیک نیز این خبر را تایید کرد و اعلام نمود که نمایش ساخته نمی‌شود. اگرچه فیلمنامه فصل هشتم در زمان لغو آن تا حدودی نوشته شده بود، اما در نهایت فصل هشتم به عنوان یک فیلم سینمایی منتشر شد که حدود یک ساعت و نیم مدت زمان داشت. در ادامه با هنرپیشه های کارتون رادران ونچر ۲۰۲۳ آشنا خواهید شد.

جیمز اوربانیاک در نقش دکتر تادئوس

انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳

جیمز کریستیان اوربانیاک (James Urbaniak) متولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۶۳ برابر با ۲۶ شهریور ۱۳۴۲ یک بازیگر آمریکایی است. وی بیشتر به خاطر نقش‌هایش به عنوان سایمون گریم در سه فیلم هال هارتلی، “هنری فول”، “فی گریم” و “ند رایفل”، نقش رابرت کرامب در فیلم “شکوه آمریکایی”، دکتر تادئوس در فیلم “راستی” ونچر در “کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳”، گرانت گروندرشمیدت در سریال “بازبینی” و آرتور تاک در سریال “اشخاص دشوار” شناخته می‌شود. اوربانیاک در بیون، نیوجرسی به دنیا آمد و در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می‌کند. او از نژاد لهستانی و اوکراینی است.

پاتریک واربرتون در نقش براک سامسون

کارتون رادران ونچر ۲۰۲۳

پاتریک واربورتون (Patrick Warburton) متولد ۱۴ نوامبر ۱۹۶۴ برابر با ۲۴ آبان ۱۳۴۳ یک بازیگر آمریکایی است. در تلویزیون، او نقش دیوید پادی در “ساینفلد”، شخصیت اصلی در “تیک” و جب دنتون در “کمال از کمال” ایفا کرده است. نقش‌های صداپیشگی او شامل جو سوانسون در “خانواده‌ی گریفین”، کرونک در “امپراطوری جدید گرو”، باز لایت‌ایر در برنامه “باز لایت‌ایر فرمانده ستارگان” و بروک سامسون در “کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳” است. در کتاب صوتی “چشم همسر بیمار بدلم” اثر مت دینیمان، وی نقش پدر شخصیت اصلی کارل را در سری کارل شبح‌شکاری صداگذاری کرد.

واربورتون در نیوجرسی به دنیا آمد. او فرزند جراح ارتوپدی به نام جان چارلز واربورتون جونیور و باربارا ژان گراتس، بازیگری که با نام باربارا لرد شناخته می‌شود است. او و سه خواهرش، مری، لارا و مگان، در یک خانواده بسیار مذهبی و کاتولیک در هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا بزرگ شدند، جایی که او به مدرسه کاتولیک سنت سایمون و جود رفت. او بعدها به مدرسه سرویته در کالیفرنیا منتقل شد و سپس به مدرسه نیوپورت هاربور رفت.

مایکل سینترنیکلاس در نقش دین ونچر

انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023

مایکل ترمین سینترنیکلاس (Michael Sinterniklaas) متولد ۱۳ اوت ۱۹۷۲ برابر با ۲۲ مرداد ۱۳۵۱ صداپیشه و کارگردان فرانسوی است که در ایالات متحده زندگی می‌کند. وی صداهای بسیاری را برای نسخه‌های زبان انگلیسی از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی انیمه‌های ژاپنی و همچنین کارتون و بازی‌های ویدئویی ارائه داده است.

وی بنیانگذار و مالک استودیوی NYAV Post است که در شهرهای نیویورک و لس آنجلس قرار دارد و برای بسیاری از عناوین انیمه‌ها کارهای دوبله را ضبط کرد. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش به عنوان لئوناردو در مجموعه تلویزیونی لاکپشت‌‎های نینجا، دین ونچر در کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳ و تاکی تاچیبانا در دوبله انگلیسی فیلم نام تو شناخته می‌شود.

کریس مک کالوک در نقش هنک ونچر

بررسی انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023

کریستوفر مک‌کالوک (Christopher McCulloch) متولد ۱۴ سپتامبر ۱۹۷۱ برابر با ۲۳ شهریور ۱۳۵۰، که همچنین با نام مستعار جکسون پابلیک شناخته می‌شود، هنرمند فیلم‌های انیمیشنی، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و صداپیشه آمریکایی است. او به خاطر کارهایش در چندین اثر تلویزیونی مانند “تیک” و مجموعه انیمیشن “برادران ونچر” شناخته می‌شود. او و داک همر در کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳، هم‌خالقان، نویسندگان، ویراستاران و کارگردانان بوده‌اند و این مجموعه را از طریق شرکت انیمیشنی خود به نام Astro-Base Go تولید می‌کنند.

مک‌کالوک بیش از ۲۰ شخصیت را در این مجموعه از جمله هنک ونچر، مونارک و سرجنت هیچرد صدا پیشگی می‌کند. قبل از ورود به دانشگاه راتگرز، کریستوفر مک‌کالوک در فروشگاه کتاب‌های کمیک در شهر خود کار می‌کرد و در اوقات فراغتش داستان‌های کمیک می‌نوشت. کمیک “کمنت شوز” که به شوخی با ابرقهرمانان است، توسط کارفرمایش منتشر شد و وقتی مک‌کالوک آن را در یک نمایشگاه کتاب‌های کمیک در نیویورک تبلیغ کرد، بن ادلاند، خالق شخصیت کمیک “تیک” که “کمنت شوز” را خوانده بود، به مک‌کالوک پیشنهاد نوشتن برای یکی از نسخه‌های جانبی تیک را داد.

داک همر در نقش دکتر خانم دی مونارک

معرفی انیمیشن برادران ونچر 2023

ایریک همر (Doc Hammer) متولد ۲ فوریه ۱۹۶۵ برابر با ۱۳ بهمن ۱۳۴۳ که به صورت حرفه‌ای با نام داک همر شناخته می‌شود، صداپیشه، موسیقی‌دان، نویسنده و هنرمند آمریکایی است. وی در گروه‌های راک گوتیک “رکویم این وایت” از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۵ و “مورس سیفیلیتیکا” از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ فعالیت می‌کرد، او در برخی از پروژه‌های همسرش که از طریق شرکت تولیدی آنها به نام Blessed Elysium منتشر شدند، به عنوان نویسنده، بازیگر، آهنگساز، طراح و هنرمند اثرهای تصویری حضور داشت.

همچنین موسیقی متن فیلم “ای بی سی منهتن” را در سال ۱۹۹۷ ساخت. او همراه با کریستوفر مک‌کالوک همچنین هم‌خالقان، نویسندگان و ویراستاران مجموعه تلویزیونی انیمیشن “برادران ونچر” هستند. این برنامه توسط شرکت Astro-Base Go همراه با همر و مک‌کالوک تولید می‌شود. همر همچنین گیتاریست و خواننده اصلی گروه “ویپ” است که در سال ۲۰۰۸ تشکیل شد.

دیگر بازیگران انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 عبارتند از:

  • نینا آریاندا (Nina Arianda) در نقش مانتیلا
  • کلنسی براون (Clancy Brown) در نقش رد دث
  • جان هاجمن (John Hodgman) در نقش اسنوپی
  • هال لوبلین (Hal Lublin) در نقش کلیتون
  • جین لینچ (Jane Lynch) در نقش بابی سنت سیمون
  • چارلز پارنل (Charles Parnell) در نقش جفرسون توایلایت

نمرات انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳

زمان پخش کارتون رادران ونچر ۲۰۲۳

نقد انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 توسط منتقدان و طرفداران نمرات بسیار خوب و بالایی را به همراه داشت. انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳ از سایت Imdb نمره 8 از 10، از سایت Rotten Tomatoes نمره 92 از 100 و از سایت Metacritic نمره 84 از 100 را دریافت کرد. در ادامه به بررسی انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 توسط برخی از منتقدان می‌پردازیم.

Original-Cin / جان کرک : 100

انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳ یک اثر خنده دار وحشیانه برای همه طرفداران با حس طنز ناب است که حتما باید آن را تماشا کنید.

Polygon / توسن اگان: 90

اگر انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 برای اتمام این سری از انیمیشن‌ها باشد، مایه تاسف است که با یکی از بهترین انیمیشن‌های تاریخ خداحافظی کنیم.

Paste Magazine / جیم وورل: 65

کارتون برادران ونچر ۲۰۲۳ یک داستان تا حدی پیچیده که تعدادی از رازهای بزرگ‌تر سریال را روشن می‌کند، دارد.

کلام آخر

داستان انیمیشن برادران ونچر ۲۰۲۳

انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 یکی از جدیدترین آثار انیمیشی سال 2023 اس که ژانر اکشن و ماجراجویی دارد. اگر قصد دیدن این انیمیشن را دارید، باید در ابتدا سریال ان را مشاهده کنید. این انیمیشن نمرات بسیار خوبی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد و اگر سریال این اثر را دیده‌اید و آن را دوست داشتید، دانلود انیمیشن The Venture Bros: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 و تماشای آن به شما پیشنهاد می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو