بررسی گوشی می cc 9 و قابلیت های آن

بررسی گوشی می cc 9 و قابلیت های آن


منبع: آرگا

126

1399/9/16

15:05


شیائومی یکی از شرکت های برندی می باشد که گوشی های خوش دست و بسیار زیبا را برای شما تهیه می کند. در ادامه این مطلب شما را با یکی از شگفت انگیز ترین گوشی های این شرکت آشنا می کنیم و نقاط ضعف و نقات قوت آن را خواهشم گفت.

شیائومی یکی از گوشی هایی باشد که در رده متوسط رو به بالا قرار می گیرد و از سال ۲۰۱۸ بیش تر نظر زنان و نوجوانان را به خود جلب کرده است. در واقع در این پروژه ها از مشهور ترین تولید کننده های نرم افزار در چین استفاده می شود. در ادامه با بررسی گوشی می cc 9 همراه ما باشید.

طراحی گوشی های شیائومی جدید

بررسی گوشی می cc9

زمانی که یک گوشی را به شما معرفی می کنیم سعی می کنیم تمامی معایب و مزایای آن را بررسی کنیم و چیزی را از قلم نیندازیم. این گوشی هوشمند در کشور چین رو نمایی شده است که هدف از طراحی و ساخت آن فقط و فقط جلب نظر جوانان می باشد برای همین هم در رنگ هایی آبی تیره و سفید به فروش می رسند.  این گوشی ها بسیار جالب می باشند و گزینه بسیار مناسبی برای افراد گیمر و آن هایی می باشد که دائما باید گوشی خود را شارژ کنند. در ادامه به بررسی گوشی می cc9 می پردازیم و از همه جهات آن را بررسی می کنیم.

طراحی منحصر به فرد

باید بدانید که این گوشی از نظر طراحی بسیار منحصر به فرد می باشد و می تواند نظر شما را به خود جلب کند. این گوشی از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با ناچ قطره ای بهره گرفته است و نمایشگری هم سطح با پرچمداران دیگر دارد. نسبت صفحه نمایش این گوشی به بدنه اش ۹۱ درصد می باشد. اگر کمی بیش تر و با دقت تر به این گوشی نگاه کنید می بینید که دارای سه دوربین در یک ماژول عمودی شکل قرار گرفته اند و همچنین در بخش پشتی این گوشی از یک طراحی هولوگرافیک و منحنی استفاده شده است تا زمانی که شما آن را در دست می گیرید حس بهتری داشته باشید.

بررسی گوشی می cc 9

دوربین های شیائومی

علاوه بر Cool و Chic معنی دیگری برای CC که در بخش انتهایی نام این گوشی وجود دارد بیان می شود که آن هم دوربین و دوربین می باشد. این شرکت سعی کرده است که دوربین های این گوشی را برای نوجوانان و جوانان ارتقاء بدهد. باید بدانید که در این گوشی از دوربین ۴۸ مگا پیکسلی سونی استفاده شده است و می توان گفت یکی از بهترین دوربین هایی می باشد که شما می توانید در گوشی های میان رده ای شاهد آن باشید. دوربین دیگری که در این دستگاه مشاهده می کنید ۸ مگا پیکسل می باشد و می توان گفت دوربین بسیار پرکاربردی می باشد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. آخرین دوربینی که در بخش پشتی این گوشی وجود دارد ۲۰۰ مگا پیکسلی می باشد. نکه جذاب این گوشی در این است که دوربین سلفی آن ۳۲ مگا پیکسل می باشد و می تواند با رزولوشن ۴۹۲۸ در ۶۵۶۰ عکس بگیرد. با این وجود این گوشی بیش تر برای نوجوانان و جوانان کاربرد دارد زیرا عکس های سلفی بسیار با کیفیتی می گیرد.

نرم افزار

در بررسی گوشی می cc9 به بخش نرم افزار آن می رسیم. باید بدانید که این گوشی های چینی یکی از بهترین نرم افزار ها را دارند و این گوشی ها به راحتی می توانند ایموجی های متحرک را اجرا کنند و همچنین پشتیبانی بسیار خوبی در بخش نرم افزاری دارند. در بخش های دیگر نرم افزار شاهد تغییر اسلاید نور و صدا می باشید و شما زمانی که یک بار دکمه کم و زیاد کردن را استفاده کنید اسلایدر آن هم برایتان نمایش داده می شود تا بتوانید به راحتی نور و صدا را تنظیم کنید. این گوشی با توجه به نسخه های قبلی پیشرفت های بسیاری داشته است و شما می توایند به راحتی و روان تر برنامه ها را روی این دستگاه اجرا کنید.

نرم افزار شیائومی می CC9

سخت افزار شیائومی

یکی دیگر از مسائلی که در بررسی گوشی می cc9 اهمیت بسیار زیادی دارد بخش سخت افزاری آن می باشد. در واقع سخت افزار گوشی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار اند و شیائومی این گوشی را با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ ارائه داده است. این چیپست یکی از چیپست های میان رده ای می باشد. در واقع همین چیپست می تواند به راحتی بازی های بسیار سختی را اجرا کند ولی باز هم این چیپست ها تفاوت های بسیار زیادی با نوع ۸۵۵ دارند.

بررسی باطری گوشی می cc9

این گوشی هوشمند دارای باطری بسیار قوی ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. در واقع این باطری از شیائومی mi9 بالا تر می باشد. باید بدانید که این باطری بزرگ می تواند جای بسیار بالا تری هم اشغال کند و در ظاهر گوشی تاثیرات بسیار زیادی هم می گذارد. ضخامت این گوشی حدودا ۸.۶۷ میلی متر می باشد در حالی که گوشی شیائومی Mi9 تنها ۷ میلی متر ضخامت دارد. باید بدانید که این بزرگی باتری تاثیر بسزایی در وزن آن ندارد و شما اصلا آن را احساس نمی کنید زیرا وزن آن تنها ۱۷۹ گرم می باشد. این باطری ها می توانند تا حدود ۸ الی ۱۰ ساعت دوام داشته باشند و شما در این ۱۰ ساعت می توانید با فرکانس بالا از آن استفاده کنید ولی اگر بازی می کنید باید بدانید که این گوشی تنها ۴ الی ۵ ساعت می تواند دوام داشته باشد. شیائومی می تواند در ۳۰ دقیقه از ۱۰ درصد به ۴۵ درصد برسد و نتایجی که از تست این باطری حاصل می شود چیز تعجب آور و شگفت انگیزی ندارد. البته لازم به ذکر است گوشی می cc 9 را می توانید با فست شارژر ۱۸ واتی نیز شارژ کنید.

نمایشگر شیائومی

نمایشگر شیائومی

باید بدانید که شرکت شیائومی برای این محصول از ناچ قطره ای استفاده کرده است و شکل و ظاهر این گوشی را بسیار متفاوت تر از قبل ارائه داده است. پنل نمایشگر این گوشی هوشمند سوپر امولد می باشد و از تکنولوژی های پیشرفته و مدرن در قرن حاضر می باشد. این نمایشگر می تواند تصویری بسیار شفاف را به شما نشان دهد و ترکیب رنگی این نوع از گوشی های میان رده ای بر خلاف اسم آن ها بسیار بالا می باشد و می تواند تصاویر را طبیعی تر جلوه بدهد. این نمایش گر با گلوریا گلس ۵ پوشیده شده است که میزان آسیب دیدگی در برابر خش و ضربه را تا حدود بسیار زیادی کاهش می دهد. باید بدانید که یکی دیگر از مزایای این صفحه نمایشگر اسن است که در آن حس گر انگشت وجود دارد و دیگر نیازی نیست برای استفاده از رمز اثر انگشت از بخش پشتی گوشی استفاده کنید.

نقات قوت و ضعف

یکی از مهم ترین چیز هایی که در بررسی های گوشی موبایل وجود دارد این است که مزایا و معایب آن را نیز بیان کنیم. در ادامه مزایا و معایب این گوشی را برایتان بیان خواهیم کرد.

مزایا

  • دوربین سلفی بسیار قدرت مند
  • طراحی بسیار قوی و جوان پسندانه
  • چیپست قوی نسبت به گوشی های دیگر میان رده ای
  • برخورداری از تکنولوژی NFC
  • داشتن قابلیت فست شارژ

معایب

  • درگاه مشترک سیم کارت دوم و کارت حافظه

مزایای شیائومی می CC 9

سخن آخر

بسیاری از افراد هستند که بیش تر کار های خود را با گوشی انجام می دهند و نمی توانند از یک سیم کارت و یک کارت حافظه و یا از دو سیم کارت و بدون کارت حافظه از گوشی های خود استفاده کنند بهتر است بدانید که این گوشی مناسب آن ها نمی باشد. برخلاف سایر گوشی های میان رده ای شیائومی می cc9 از دوربین های بسیار قوی و قدرت مندی در بخش پشتی استفاده کرده است و همچنین دوربینی در بخش سلفی دارد که می تواند با دوربین های پشتی گوشی های میان رده ای دیگر رقابت کند. به طور کلی این گوشی را می توان میان رده ای رو به بالا در نظر گرفت که از سایرین پیشی گرفته است. در ادامه می توانید سایر مقالات آرگا را با کلیک بر روی لینک های مقابل بررسی شیائومی نوت ۹ پرو و بررسی شیائومی Mi 9 t را نیز مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو