دانلود سریال پوست شیر قسمت ۷ فصل ۳ سوم + لینک قسمت ۲۳

منبع: شبونه

3

1402/1/23

18:22


دانلود قسمت هفتم ۷ فصل ۳ سریال پوست شیر با لینک قسمت ۲۳ پوست شیر را در این صفحه اماده کرده ایم و شما میتوانید با ترافیک نیم بها ان را خریداری کرده و دانلود کنید. سریال پوست شیر یکی از سریالهای محبوب شبکه نمایش خانگی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد …

دانلود قسمت هفتم ۷ فصل ۳ سریال پوست شیر با لینک قسمت ۲۳ پوست شیر را در این صفحه اماده کرده ایم و شما میتوانید با ترافیک نیم بها ان را خریداری کرده و دانلود کنید.

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۷ فصل ۳ سوم + لینک قسمت ۲۳

سریال پوست شیر یکی از سریالهای محبوب شبکه نمایش خانگی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد در این قسمت خواهید دید که منصور چگونه در بازجویی هایش باعث عصبانیت شدید مشکات میشود و مشکات را از کوره به در میکند.

دانلود قسمت هفتم ۷ فصل ۳ سریال پوست شیر

دانلود با لینک مستقیم

داستان پوست شیر همچنان درباره پیدا شدن قاتل ساحل است که برخی از مخاطبانش را حسابی عصبی کرده است.

پوست شیر یکی از سریال‌های پر بازیگر با نقش آفرینی هنرمندهای مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، آناهیتا افشار، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، بابک کریمی، علی اوسیوند، ابوالفضل امیری، رضا بای، علیرضا استادی، احسان امانی، فرید سجادی حسینی، بهرام ابراهیمی، رؤیا جاوید نیا، بهزاد خلج، سعید دشتی، محمدرضا حسینی سروستانی و … است. سریال پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی پس از بازی در سریال شهرزاد است. هادی حجازی فر نیز قبل از این فیلم در سریال نمایش خانگی ممنوعه به عنوان بازیگر حضور داشت.

از آنجایی که نعیم پوست شیر به همراه صدرا و دو بازیگر اصلی دیگر این فیلم موفق به پیدا کردن مخفیگاه دزد ساحل در پوست شیر شدند تا ثانیه های آخر که با مرگ ناباورانه ساحل توسط فردی که احتمال میرود همان آدم ربای مرموز سریال باشد، بیننده مدام درحالت هیجان به‌سر می برد و این هیجان در انتهای این قسمت حتی با خشم کاربر هم همراه شد و کشته شدن بازیگر نقش ساحل پوست شیر، اینطور که پیداست چندان برای دنبال کنندگان این اثر خوشایند نبوده.

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال 1401 از شبکه اینترنتی فیلم نت به نمایش درآمد. هادی حجازی فر ، پانته آ بهرام ، مهرداد صدیقیان ، علیرضا کمالی ، پردیس احمدیه ، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه نقدهای عموماً مثبتی از طرف منتقدان و مخاطبان دریافت کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو