طرز تهیه اسموتی هندوانه برای کاهش وزن

طرز تهیه اسموتی هندوانه برای کاهش وزن


منبع: خبرنما

5

1402/2/4

17:52


اگر طرز تهیه اسموتی هندوانه را یاد بگیرید، نه تنها به هیدارته نگهداشتن بدن‌تان کمک می‌کنید بلکه کاهش وزن نیز خواهید داشت. اسموتی‌ها بر سم زدایی بدن تمرکز دارند، بنابراین اسموتی هندوانه برای کاهش وزن می‌تواند در واقع یک تیر و دو نشان باشد، هم وزن کم می‌کنید، هم بدنتان را سم زدایی می‌کنید…

طرز تهیه اسموتی هندوانه برای کاهش وزن

هندوانه یکی از میوه‌های مورد علاقه افراد در فصل گرماست، زیرا نه تنها خوشمزه است بلکه باعث آبرسانی بدن نیز می‌شود. این میوه پرآب در روزهای گرم می‌تواند بدن را هیدارته نگهدارد. هندوانه را حتی می‌توانید به عنوان میان وعده استفاده کنید. اگر طرز تهیه اسموتی هندوانه را یاد بگیرید، نه تنها به هیدارته نگهداشتن بدن‌تان کمک می‌کنید بلکه کاهش وزن نیز خواهید داشت. اسموتی‌ها بر سم زدایی بدن تمرکز دارند، بنابراین اسموتی هندوانه برای کاهش وزن می‌تواند در واقع یک تیر و دو نشان باشد، هم وزن کم می‌کنید، هم بدنتان را سم زدایی می‌کنید.

طرز تهیه اسموتی هندوانه برای کاهش وزن

طرز تهیه اسموتی هندوانه برای کاهش وزن

مواد لازم:

1 فنجان کفیر ساده

½ فنجان ماست یونانی ساده

1 و ½ فنجان هندوانه رسیده (دانه های آن را جدا کنید)

½ موز رسیده بزرگ، خرد و منجمد شده

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

½ قاشق چایخوری عصاره وانیل

½ تا 1 فنجان یخ

نحوه آماده کردن اسموتی هندوانه

  • همه مواد را داخل مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شده و با هم ترکیب شوند.
  • حالا نوبت سرو اسموتی هندوانه است، داخل لیوان سرو ریخته و میل کنید.
  • اگر می‌خواهید اسموتی‌تان شیرین باشد، کمی شیرین کننده مانند عسل نیز به آن اضافه کنید.
  • این اسموتی را می‌توانید پس از آماده شدن میل کنید، یا در قالب بستنی بریزید و بگذارید فریز شود و برای میان وعده یا دسر با دوستانتان میل کنید.

آیا اسموتی هندوانه برای کاهش وزن مفید است؟

طرز تهیه اسموتی هندوانه برای کاهش وزن

بله، هندوانه یک میوه عالی برای کاهش وزن است زیرا با این که محتوای آب بالایی دارد، حاوی کالری کمی است. این یعنی این میوه خوش طعم و خوشمزه بدون هیچ کالری اضافی به سیر شدن شما کمک می‌کند. اسموتی هندوانه یک نوشیدنی عالی برای کاهش وزن است.

آیا هندوانه یک چربی سوز طبیعی است؟

این میوه قرمز آبدار به چربی سوزی بدن کمک کرده باعث رشد عضلات بدن می‌شود زیرا سطح آرژنین بدن را افزایش می‌دهد. هندوانه همچنین دارای اسید آمینه ای است که پتانسیل چربی سوزی را افزایش می‌دهد.

آیا هندوانه به عنوان اسموتی گزینه مناسبی است؟

هندوانه یک انتخاب عالی برای اسموتی است زیرا حدود 90 درصد آن را آب تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود در روزهای گرم که بدن تعریق بیش از حدی دارد، آب مورد نیاز بدن را تامین کند. این اسموتی با طعم فوق العاده‌اش یک نوشیدنی عالی برای روزهای گرم تابستان به حساب می‌آید.

آیا می توان موز و هندوانه را با هم مخلوط کرد؟

موز و هندوانه ترکیب فوق العاده‌ای برای اسموتی هندوانه هستند! فرم خامه‌ای مزه یخ زده به طرز شگفت انگیزی با بافت هندوانه مخلوط شده و باعث می‌شود اسموتی فوق العاده خوشمزه ای آماده شود.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو