آنزیم تراپی پوست و عوارض، مزایا و هزینه‌های آن

آنزیم تراپی پوست و عوارض، مزایا و هزینه‌های آن


منبع: مدیسه

3

1402/2/5

12:54


آیا می‌دانید آنزیم تراپی پوست چیست؟ این فرایند درمانی در سالیان اخیر محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است.

آنزیم تراپی پوست و عوارض، مزایا و هزینه‌های آن

آیا می‌دانید آنزیم تراپی پوست چیست؟ این فرایند درمانی در سالیان اخیر محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است. اگرچه معنای استفاده از آنزیم‌ها روی پوست ترسناک جلوه می‌کند، اما آنزیم تراپی پوست جهت داشتن پوستی شفاف و شاداب روشی بسیار مفید است. در طول یک دوره درمانی، آنزیم‌های صورت بسیار کم به یک تجربه آسیب‌زا و خیلی بیشتر به یک تجربه خوشایند تبدیل شده است.

با توجه به اینکه آنزیم صورت نتایجی را روی پوست به ارمغان می‌آورد، این روش در میان مردم بسیار پرطرفدار شده است. بسیاری از افراد معروف این ادعا را تایید می‌کنند که با استفاده از آنزیم‌های صورت می‌توان پوستی سالم و شاداب داشت. آنزیم تراپی صورت در 20 سال اخیر به یک محصول انقلابی در بازار استرالیا بدل شده است.

در این روش درمانی، به جای توجه بر سطح پوست، اختلال عملکرد اصلی پوست از سطوح سلولی را بررسی و درمان می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که برای خرید مواد آنزیم تراپی پوست می‌توانید به فروشگاه آنلاین مدیسه مراجعه نمایید. لازم به ذکر است آنزیم تراپی پوست در کلینیک‌ها با استفاده از دستگاه آنزیم تراپی نیز صورت می‌گیرد و همچنین هزینه آنزیم تراپی پوست با توجه به کلینیک انتخابی متغیر است.

آنزیم تراپی به چه معناست؟

آنزیم تراپی به چه معناست؟

آنزیم تراپی پوست درواقع یک روش فیشیال (پاکسازی) برای صورت است که در نتیجه گشاد کردن مویرگ‌های پوست شما، کانال‌های آن را تحریک می‌کند تا خون و اکسیژن تازه در پوست صورت جریان یابد.

این روش درمانی، به لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست می‌پردازد و آن‌ها را از روی پوست پاکسازی می‌نماید. این فرایند موجب می‌شود مواد زائد و سموم به وسیله تخلیه لنفاوی از پوست خارج شده و لکه‌های پوستی به مرور محو شوند و در آخر پوستی شاداب و سرشار از مواد مغذی برای شما خلق شود. درنتیجه در آنزیم تراپی، پوست از داخل به خارج ترمیم می‌شود و آنچه در بدن شخص باعث ایجاد بیماری پوستی شده است را درمان می‌نماید.

فواید آنزیم تراپی پوست چیست؟

آنزیم تراپی غنی از فواید حیرت‌انگیز برای پوست است. در ادامه اصلی‌ترین مزایای آنزیم درمانی پوست را برای شما توضیح خواهیم داد:

پوست را سم‌زدایی می‌نماید

فواید آنزیم تراپی پوست چیست؟

پوست ما باید به طور مرتب سم‌زدایی گردد. درمان آنزیمی این کار را از به روش اسمز معکوس با به کارگیری از غدد لنفاوی انجام می‌دهد. زمانی که ماسک حدود 45 دقیقه روی پوست می‌ماند، کار شگفت‌انگیز خود را انجام می‌دهد و با یک احساس نبض ضعیف می‌توانید عملکرد آن را حس کنید.

شاید بخواهید بدانید که اسمز معکوس چیست؟ اسمز معکوس یک نوع عمل برگرداندن است که مایعات را به واسطه غشای دور سلول‌ها وارد کرده و تمام ناخالصی‌ها (لیپوفوسسین) را پاکسازی می‌کند و یک ماده تمیز و سفید بر جای می‌گذارد.

قیمت انواع محصولات مراقبت و بهداشت پوست

 

پر کننده فوری

پر کننده فوری

آنزیم تراپی باعث تحریک سیستم لنفاوی پوست شما می‌شود تا سموم را از پوست شما به بیرون رانده و آن را وادار به ساخت کلاژن جدید کند. کلاژن پروتئینی است که به شکل طبیعی در بدن موجود است و به پوست خاصیت ارتجاعی می‌بخشد و در نتیجه پوست را سالم و باطراوت نگه می‌دارد.

اکسیژن‌رسانی به پوست

اکسیژن‌رسانی به پوست

آنزیم تراپی پوست، درمان بی‌نظیری است که موجب ایجاد یک اثر پلاسماتیک در پوست می‌شود. در نتیجه این اکسیژن درمانی، به جای اعمال اکسیژن به صورت مستقیم به سطح پوست (مثل دیگر روش‌های موجود در بازار)، در درون جریان خون رخ می‌دهد.

به پوست احساس انرژی می‌بخشد

به پوست احساس انرژی می‌بخشد

در قسمتی از آنزیم تراپی پوست، به پوست طیف وسیعی از مواد معدنی، مولتی ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه شبیه به پوست تزریق می‌گردد، درنتیجه این روش درمانی، آنچه را که پوست جهت بی‌عیب‌ترین عملکرد نیاز دارد، به آن می‌رساند.

موجب بازسازی پوست می‌شود

موجب بازسازی پوست می‌شود

فرایند درمان آنزیمی پوست به معنای از بین بردن سلول‌های مرده، محافظت، ترمیم و نگهداری از پوست است. در آخر این درمان به ترمیم و بازسازی پوست کمک می‌کند. استفاده از ماسک آنزیم و لایه ‌بردارهای حرفه‌‌ای برای سم‌زدایی، تقویت و بازگشت پوست به حالت طراوت اولیه بسیار مفید هستند. با همچین محصولاتی می‌توانید تجربه بی‌نظیری از آنزیم تراپی پوست در منزل را داشته باشید.

مطالب مرتبط :  بهترين اسكراب صورت برای انواع پوست

 

در جوانسازی پوست تاثیرگذار است

در جوانسازی پوست تاثیرگذار است

آنزیم درمانی مرتب، طراوت و رطوبت پوست را به خوبی حفظ می‌کند. همچنین استفاده از ماسک آنزیم و لایه بردارهای حرفه‌ای به دلیل پمپاژ خون تازه، مواد مغذی و اکسیژن را به پوست رسانده و موجب روشن شدن آن می‌شود.

موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات پوستی می‌شود

موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات پوستی می‌شود

از این روش پاکسازی پوست جهت درمان خیلی از مشکلات پوستی استفاده می‌گردد مثل:

  • آکنه
  • رزاسه ( برافروختگی و سرخ شدن صورت)
  • لکه‌های پوستی
  • تحریکات پوستی
  • اگزما
  • حساسیت پوستی
  • پوست خشک و ترک خورده
  • پوست دهیدراته
  • قرمزی پوست
  • پوست بی‌رنگ
  • مشکلات ناحیه چشم مثل سیاهی دور چشم و پف زیر چشم

مطالب دیدنی:  انواع ماسک بدن خانگی با اثرگذاری فوری

 

پوست را سفت می‌کند

پوست را سفت می‌کند

یکی از اهداف اصلی آنزیم‌ها تقویت یکپارچگی ساختار پوست است تا محیطی سالم جهت زندگی و رشد سلول‌ها فراهم شود. آنزیم تراپی ماهیچه‌های صورت را تحریک می‌کند و باعث احساس سفتی و نرمی بیشتر در پوست می‌گردد.

آنزیم تراپی چه فرقی با دیگر روش‌های فشیال صورت دارد؟

آنزیم تراپی چه فرقی با دیگر روش‌های فشیال صورت دارد؟

اغلب درمان‌های پوستی که این روزها انجام می‌شود بر روی سطح پوست کار می‌نمایند. اما آنزیم درمانی روی عملکرد و ساختار پوست افراد به طور عمقی اثر می‌گذارد. به این معنا که نه تنها به طور موضعی روی پوست عمل می‌کند، بلکه عملکردهای درونی را نیز تحریک می‌نماید. این روش یک راه حل دراز مدت است و درمان خیلی از مشکلات پوست شما را به خوبی تضمین می‌نماید.

تفاوت لایه برداری آنزیمی و شیمیایی در چه چیزی است؟

تفاوت لایه برداری آنزیمی و شیمیایی در چه چیزی است؟

نباید لایه برداری آنزیمی را با انواع گوناگون لایه ‌بردارهای شیمیایی صورت اشتباه گرفت، زیرا لایه بردارهای شیمیایی اکثرا از مواد شیمیایی درست می‌شوند که قادر هستند تا موجب قرمزی پوست‌های حساس شود و شما را برای یک الی دو روز در داخل منزل نگه دارد.

مطالب پربازدید :  اسکراب چیست و چرا برای خانم‌ها ضروری است؟

 

در صورتی که اغلب لایه بردارهای آنزیمی از آنزیم‌های میوه تهیه می‌شوند. این مواد غنی از اسیدهای سالم طبیعی از میوه‌هایی مثل پاپایا، آناناس، کدو حلوایی و حتی دارچین هستند. این اسیدهای مقوی و بر پایه میوه برای پوست اصلا مخرب نیستند و کمک بسیاری به درمان جوش صورت و پاک کردن لکه‌‌ها می‌‌کنند. اسیدهای ملایم و طبیعی لایه ‌برداری عمقی‌ای در سطح پوست انجام می‌دهند و حتی به پنهان نمودن اثرات پیری هم کمک شایانی می‌‌کنند.

 

منبع: skindivinity

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو