معرفی برنامه های تار کردن فیلم و عکس در اندروید

معرفی برنامه های تار کردن فیلم و عکس در اندروید


منبع: پلازا

70

1401/8/19

20:07


معرفی برنامه های تار کردن فیلم و عکس در اندروید

برنامه های شطرنجی کردن فیلم و عکس در اندروید برای حفظ حریم خصوصی افرادی که اتفاقی در عکس یا فیلم شما هستند، ابزارهای بسیار مهمی هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید، بپردازیم.

برخی اوقات ممکن است مشغول عکاسی یا فیلمبرداری از یک محلی باشید و افراد دیگر به‌صورت اتفاقی در داخل قاب تصویر شما قرار بگیرند. برخی اوقات نیز ممکن است از یک سند به‌خصوص عکسبرداری کنید و نخواهید اطلاعات خصوصی افرادی که در آن سند هستند، منتشر شود. در این مواقع می‌توانید با استفاده از بهترین برنامه های تار کردن فیلم و عکس برای اندروید، بخش‌های مدنظرتان در تصویر را از دید پنهان کنید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های تار کردن فیلم و عکس در اندروید

برنامه‌های زیادی وجود دارند که امکان تار کردن یک قسمت از ویدیو یا تصویر را به‌شما می‌دهند. در ادامه نگاهی داشتیم به چند نمونه از این برنامه‌ها که می‌توانید برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

1. FilmoraGo Video & Movie Editor

برنامه های شطرنجی کردن فیلم و عکس در اندروید

این برنامه یک ابزار قدرتمند برای ویرایش ویدیو است. ابزارهای بسیار زیادی برای ادیت یک فایل ویدیویی در آن وجود دارد اما یکی از بهترین ابزارهای آن، تار کردن ویدیو است. با استفاده از قابلیت Face off این برنامه، می‌توانید یک چهره را در تصویر یا ویدیو مشخص کرده تا برنامه به‌صورت خودکار و با دنبال کردن حرکات چهره، آن را در تمام نماها تار کند. البته برنامه به ویدیو شما واترمارک اضافه می‌کند و تبلیغات زیادی هم دارد.

  • دانلود برنامه FilmoraGo Video & Movie Editor برای: اندروید

2. Picsart Photo & Video Editor

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

PicsArt یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش تصویر اندروید به‌حساب می‌آید. این برنامه تمامی امکانات و ابزاری که از یک اپلیکیشن ویرایش تصویر انتظار داشته باشید را دارد. از جمله قابلیت تار کردن چهره افراد در تصاویر. در این برنامه می‌توانید به 4 نوع تاری مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید شدت تاری را نیز مشخص کرده و درست همان قسمتی از تصویر را که می‌خواهید، تار کنید. افزون بر این، در حالت Simple و Timeline نیز می‌توانید ویدیوها را نیز تار کنید.

  • دانلود برنامه Picsart Photo & Video Editor برای: اندروید

3. KineMaster – Video Editor

برنامه های شطرنجی کردن فیلم و عکس در اندروید

KineMaster نیز یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش ویدیو است که می‌تواند به‌عنوان برنامه تار کننده قسمتی از فیلم برای اندروید نیز مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید یک قسمت از ویدیو را مشخص کرده و سپس با استفاده از افکت Mosaic آن بخش را تار کنید. بخشی که مشخص کردید در تمام فریم‌های ویدیو تار باقی خواهد ماند.

4. Point Blur

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

اگر به‌دنبال یک برنامه تار كردن قسمتی از عکس اندروید می‌گردید که امکانات اضافه نداشته باشد، Point Blur یکی از بهترین‌هاست. با استفاده از آن می‌توانید یک قسمت یا کل یک تصویر را تار کنید. این برنامه همچنین دارای افکت‌های مختلفی برای تار کردن قسمت مدنظر شما است.

5. Blur Photo Editor

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

نرم افزار شطرنجي كردن عکس برای گوشی های اندروید Blur Photo Editor، مانند برنامه بالا تنها برای تار کردن عکس کاربرد دارد. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند پس‌زمینه تصویر را نیز به‌صورت خودکار شناسایی و تار کند. خود شما نیز می‌توانید قسمتی که می‌خواهید تار شود را مشخص و به‌صورت جداگانه آن بخش را تار کنید. در این برنامه همچنین افکت‌های تاری مختلفی وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید و تنها محدود به افکت ساده برای تار شدن تصویر، اکتفا نکنید.

6. Blur Photo Editor

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

برنامه شطرنجی کننده عکس برای اندروید بعدی که در این مطلب معرفی می‌کنیم، Blur Photo Editor است. کافی است قسمت مدنظرتان در عکس را مشخص کرده و آن را با انواع افکت‌ها از جمله افکت‌های پیکسلی و شش ضلعی، تار و از دید مخفی کنید. برنامه تنها مخصوص تار کردن تصویر ساخته شده و قابلیت اضافه دیگری ندارد؛ به همین خاطر حجم کمی دارد و رابط کاربری آن نیز بسیار روان است.

7. PicsBlur Blur Photo

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

یکی دیگر از برنامه های شطرنجی عکس اندروید، PicsBlur است. این برنامه هم مخصوص تار کردن تصویر است اما به‌نسبت دو برنامه بالا، امکانات بیشتری دارد. می‌تواند پس‌زمینه را به‌صورت خودکار تشخیص داده و تار کند. همچنین می‌تواند پس‌زمینه را با افکت‌های متفاوتی جایگزین کند. همچنین چندین افکت مختلف برای تار کردن تصاویر دارد.

  • دانلود برنامه PicsBlur Blur Photo برای: اندروید

8. VITA – Video Editor & Maker

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

یکی از برنامه های تار کننده قسمتی از فیلم برای گوشی که می‌توانید دانلود کنید، برنامه ویرایش ویدیو VITA است. این برنامه یک ابزار جامع برای ویرایش ویدیو است و ابزارهای متنوعی برای برش، اضافه کردن افکت‌های تصویری و متنی و موسیقی به ویدیو است. با استفاده از زبانه Mosaic در این برنامه، می‌توانید قسمت مدنظرتان در ویدیو را مشخص کرده و سپس مدت زمان تار شدن آن قسمت در ویدیو را نیز مشخص کنید.

  • دانلود برنامه VITA – Video Editor & Maker برای: اندروید

9. PutMask

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

یکی از بهترین برنامه های شطرنجی کردن فیلم در اندروید، PutMask است. این برنامه می‌تواند به‌صورت خودکار در هر ویدیو به‌دنبال چهره بگردد و پس از شناسایی نیز چهره‌ها را به‌صورت مداوم در هر فریم از ویدیو، تار خواهد کرد. شما همچنین می‌توانید به‌صورت دستی هم بخشی از ویدیو را که می‌خواهید، مشخص کنید تا برنامه آن قسمت را نیز تار کند. به گفته سازندگان برنامه، این اپلیکیشن می‌تواند چهره‌ها را با رزولوشن 10 پیکسل در 10 پیکسل در ویدیو نیز شناسایی کند. اگر تمایلی به دانلود یک برنامه ویرایش ویدیو ندارید، این برنامه بهترین جایگزین برای شما است.

10. Blur Face

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید

برنامه تار کننده قسمتی از عکس برای اندروید Blur Face، یکی از ابزارهای مخصوص تار کردن تصویر است. این برنامه می‌تواند چهره‌ها را در تصویر شناسایی کرده و با 3 افکت مختلف، آن‌ها را پنهان کند. همچنین خود شما نیز می‌توانید به‌صورت دستی، قسمت مدنظرتان را انتخاب و تار کنید. برنامه قابلیت اضافه دیگری ندارد اما از سال 2019 آپدیت نشده و رابط کاربری آن کمی قدیمی است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن های زیبایی چهره برای ...
تیم پلازا16 آبان 1401 11:30

thumbnail

معرفی بهترین برنامه های مخفی کننده عکس و ویدیو در اندروید
رضوان بهمن28 شهریور 1401 08:30

سخن پایانی

برنامه تار کردن فیلم و عکس در اندروید می‌تواند در بسیاری از مواقع به حفظ حریم خصوصی افراد در تصاویر و ویدیوها کمک کند. با استفاده از برنامه‌های بالا می‌توانید به‌راحتی، قسمت مدنظرتان را مشخص کرده و آن را با افکت‌های متخلف تار کنید. در صورتی که شما نیز با برنامه های شطرنجی کردن فیلم و عکس دیگری در اندروید آشنا هستید، آن‌ها در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو